افسر جنگ نرم

امام خامنه ای :فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد

افسر جنگ نرم

امام خامنه ای :فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد

افسر جنگ نرم
امام خامنه ای:شــما افــسران جــــوان جنـگ نرم هستید.امید را میـخواهند در ما هــا بمیرانند سـعی کنید امید را زنده نگــه دارید هر چه میتوانید ؛ این شعـــله امــــــیـد را در دل خـــــــــودتــان و در دل مـخاطبانتان زنـــده نـگه دارید.با امـــــــید هست که میشـــود پیــش رفت ، امـــید هم امید بی جا نیست امیــدی است که واقـــــعیـت هــا مــــا را به درســــــــتی آن امید؛نوید میدهد
نویسندگان
آخرین نظرات

موضوع شبیه سازی جنگ مدت هاست که به یکی از سناریوی بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است در همین راستا کمپانی های صهیونیستی همچنان پیشتاز در جذب هواداران رایانه‌ای خود هستند. این موضوع در کنار جذابیت‌های بصری و سرگرمی که ایجاد نموده به عنوان ابزاری برای توجیه و یا زمینه سازی تجاوزات نظامی غرب در سرتاسر دنیا ایفای نقش می‌کند و این کمپانی‌ها با بودجه‌های کلان، پرچم دار تولید محصولات ویدئویی و جنگ نرم در این زمینه هستند.

همانطور که می‌دانید، غرب و خصوصا صهیونیست در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای با وجود فضاهای لازم، سعی در القای اهداف بلند مدت خود در سایر جوامع را دارد، اندیشمندان آن‌ها با استفاده از ابزار و قدرت رسانه‌ای ابتدا تفکر ذهنی خود را در مخاطبان تزریق و سپس نوعی بازخورد از آن تهیه می‌کنند که در مدل‌های حقیقی خود حالتی کاربردی دارد. ممکن است این اهداف کاملا رویایی و تخیلی بنظر برسد اما پشت پرده آن‌ها ریشه در تفکرات و اعتقادات آنان دارد که آمیخته با دنیای مدرنیته کنونی به جهانیان عرضه می‌شود.

بعد از آخرین نسخه بازی «ندای وظیفه» که توسط شرکت «اکتیویژن» و بازی «میدان نبرد ۳» که توسط شرکت «الکترونیک آرتز» تولید شد گویا سایر شرکت‌های تولید کننده بازی رایانه‌ای نیز برای عقب نماندن از قافله و خوش خدمتی به اربابان صهیونیستی در ساخت بازی‌هایی با موضوع تهاجم به کشور‌های مسلمان به ویژه ایران اسلامی از هم سبقت می‌گیرند. (مشابه این محصولات قبلا در مورد کشورهای عراق و لبنان بیشتر دیده می‌شد(

ندای وظیفه

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19494.jpeg

میدان نبرد ۳

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19495.jpeg

اینک شرکت «یوبی سافت» وارد این عرصه شده است. شرکت یوبی سافت ubisoft در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای ۲۰۱۳ سری جدید از بازی‌های ویدئویی «اسپلینترسل» را با عنوان نام لیست سیاه  (black list)  معرفی و ارائه کرد.

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19496.jpeg

 

یوبی سافت یکی از شرکت‌های تولید و منتشر کننده بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی است. بخش اصلی این شرکت در مونتریل کشور فرانسه قرار دارد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_19497.jpeg

 

سری بازی اسپلین‌تر سل:

"اسپلین‌تر سل تام کلنسی" عنوان یک بازی موفق است که توسط شرکت بازی سازی یوبی‌سافت در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. از نسخه‌های این بازی می‌توان به اسپلینترسل، فردای پاندورا، نظریه آشوب، مامور دو جانبه و محکومیت و... اشاره کرد که در اینجا قصد معرفی و تحلیل این محصولات را نداریم. تنها به برخی اشاره تلویحی کردیم.

پیش از این در بازی ساخته شده «نبرد ۳» به صورت غیر مستقیم به موضوع سپاه هراسی این گونه بازی‌ها پرداخته شده است، این امری بود که به واقعیت پیوست و در حقیقت این بازی علیه سپاه و خصوصا سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، تولید ومنتشر شده بود. ماهیت تفکر تهاجم و القای قدرت بر‌تر دنیا، در تفکرات نویسندگان و سناریو پردازان این بازی‌ها و فیلم‌های صهیونیستی به نوعی سیستم مبارزاتی آنان را در این جبهه نمایان می‌ساز.

بر کسی پوشیده نیست که یکی از عظیم ترین سرمایه گذاریهای دشمنان، در حوزه تهاجمات فرهنگی و اعتقادی استوار است. آموزه های ما نیز این را می گوید و به تجربه نیز ثابت شده است که هر نقطه ای که دشمن نشانه می گیرد نشان دهنده قدرت و انسجام آن بخش است. نتیجه آنکه چنین تهاجماتی باعث مباهات و افتخار کشورو سلیمانی ها خواهد بود، منتها هوشیاری و برنامه ریزی مسئولین کشور را در مواجه با این حجمه فرهنگی و سیاسی علیه کشور عزیزمان ایران بیش از پیش می طلبد.

۹۹/۰۲/۲۷
سرباز امام خامنه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی